Zuidereiland

19 februari 2015 - Tuatapere, Nieuw-Zeeland

Hoi allemaal, we hebben weinig wifi gehad afgelopen tijd, maar bij deze toch weer een berichtje van ons! Het gaat super goed hier, inmiddels zijn we al een week op het Zuidereiland. Het zuiderland is een stuk mooier dan het Noordereiland. Zo hebben in het Nationaal Park Abel Tasman een hele mooi lange kustwandeling gemaakt en heel veel zeehondjes gespot. Ook zijn hier hele mooie goedkope campings aan het water. Maar een nadeel aan het zuidereiland zijn de zogenaamde 'sandflys', dit zijn echte rotvliegen, te vergelijken met een mug, maar dan in fruitvliegvorm. Ze zijn overal in grote hoeveelheid en ze vinden Kelly erg lekker! Buiten dat om, is het heel gezellig, hebben we wisseld weer, maar over het algemeen erg goed. Vandaag wezen kajakken in Milford sounds, was erg mooi ondanks de regen. Hierdoor ontstonden 180 meter hoge watervallen, die er normaal nooit zijn en zwommen de zeehonden rond onze kajakken. Dus hier gaat het helemaal toppie, nog 1 weekie en dan gaan we nz verlaten en naar het nog iets warmere australie!

1. Silvia:
    19 februari 2015
    hoi, leuk weer wat te horen en weer mooie foto's. Geniet van jullie laatste weekje New Zeeland.
    Hele goeie✈️ naar Australie. Liefs van ons X
  2. Laura:
    19 februari 2015
    Heeerlijk zo'n feel-good verhaal na het maken van een stress tentamen. Het klinkt fantastisch daar! Veel plezier!!
  3. Els:
    19 februari 2015
    Hoi wereldreizigers, wat geweldig allemaal, kajakken met zeehonden om je heen, dat is weer wat anders dan een zeehondje op een zandbank in de waddenzee. Nog een fijne week in NZ. Liefs en een kus van mij
  4. Els:
    19 februari 2015
    geweldig die foto's en jullie verhalen ik smul er van veel liefs cobi
  5. Angèle:
    20 februari 2015
    Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben , super. Geniet van jullie laatste week Nieuw Zeeland en een goede reis naar Australië, ik kijk uit naar jullie volgende blog. Xx
  6. Krista Gronsveld en Yasmin Tukker:
    20 februari 2015
    Hey anouska en Kelly,

Leuk om je verhaal te lezen. Ik weet wat het is om niet overal wifi te he ben. Nou geniet nog maar even daar in NZ. Ik heb al gezien op tv dat Australie erg warm is vooral het binnenland. Liefs uit maleisie
  7. Oma &opa:
    21 februari 2015
    Lieve kelly ,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuke reisverhalen geniet ervan.
    Dikke kus,

Oma en opa

Oma&opa
  8. Oma:
    23 februari 2015
    lieve kelly gefeliciteerd van oma tiny en veel groeten van opa en oma geniet en een goede reis naar australie doeixxxxxxx
  9. Tessa & Roy:
    23 februari 2015
    Fantisch om te lezen. (lekker even geen wifi)
    Heb jij de pech weer met die sandflys.
    Ben heel benieuwd naar de foto's van de watervallen. als er foto's van genomen zijn.
    Veel reisplezier. Groetjes Tessa en Roy