Downunder met onze camper bertha!

7 maart 2015 - Alice Springs, Australië

We hebben inmiddels ongeveer 1700 km gereden samen in onze camper en dat is super! De outback is ontzettend mooi, rustgevend en lekker zanderig. Ohja en vergeet de vliegen niet! We zijn inmiddels in Alice Springs aangekomen. We zien allemaal wilde beesten, al laten de kangaroos zich nog niet zien, haha! Ook hebben we op dag 1 iets van een leguaan overreden, oepsie! De uluru rock was heel mooi om te zien bij zonsopkomst en de wandeling door de katatjka rock was nog veel mooier! Ook zijn we in Cooper Pedy geweest, een ondergronds dorpje. Heel apart, de huizen zijn onder de grond ivm met de hele hoge of lage temperaturen boven de grond. We hebben een huisje gezien en dat ziet er heel apart uit. Met de camper is het rondreizen echt super, mega groot ding, eigenlijk voor 5 personen, dus we hebben alle ruimte. We hebben alleen nog niet ontdekt hoe de oven werkt, haha! Vandaag gaan we lekker van Alice Springs genieten en dan gaan we onze weg vervolgen richting darwin! Ps: het is hier tussen de 35/40 graden, heeerlijk!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Romy:
    Dat klinkt super!! Leuke foto's.. Geniet ervan! Liefs x
  2. Ans v doorn:
    7 maart 2015
    Wauw wat een belevenis en ook nog in een camper te gek meiden ,maar wel warm he hahaha stuur een beetje warmte naar ons toe,veel reis plezier en zoek de kangeroe xxx
  3. Tessa:
    Super gaaf! Heel tof zo met die camper! X
  4. Krista Gronsveld en Yasmin Tukker:
    10 maart 2015
    Zeg dat niet te hard van die graden dat had ik ook. Als ik dat lees wil ik ook weer die kant op haha Geniet er nog van.
  5. Pim Ruisendaal:
    11 maart 2015
    Wat leuk om het allemaal te lezen. En dat klinkt allemaal echt gaaf om te zien en mee te maken:). Have fun. X
  6. Ans v doorn:
    14 maart 2015
    Geweldig meiden maar de temperatuur hoeven jullie niet te melden hoorrrrr haha genieten jullie !!! xx